PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Wspólna akcja Lecha i Spotify

Autor: pr 6 czerwca 2017 09:36

Leszek rozpoczyna wakacyjną akcję, której partnerem jest serwis streamingowy Spotify. „Graj o Spotify z Leszkiem” to szansa dla fanów muzyki na zdobycie abonamentów umożliwiających legalne, bezpłatne słuchanie utworów. Wystarczy użyć kodu z oznaczonych aktywacją, wybranych wariantów Lecha i rozwiązać quiz na stronie www. Wraz z promocją Leszek prezentuje także nową puszkę.

Lech Premium w limitowanym, muzycznym opakowaniu, Lech Ice Mojito, Bloody Orange i Shandy, Lech Free oraz Free Limonka z Miętą – pod zawleczką lub kapslem tych piw znajduje się kod dający dostęp do muzycznego quizu na stronie www.muzykaodleszka.pl. Jego rozwiązanie to szansa na nagrodę, o której uzyskaniu decyduje kolejność zgłoszeń i liczba poprawnych odpowiedzi. Przez cały czas trwania akcji co tydzień do wygrania będzie 1000 miesięcznych i 100 rocznych abonamentów do Spotify, dzięki którym można uzyskać dostęp do swojej ulubionej muzyki i słuchać jej bez reklam.

W akcji biorą udział puszki i butelki w cztero- i sześciopakach (o pojemności 0,33 l, 0,5 l, 0,55 l, w zależności od wariantu), oznaczone czerwonym logo aktywacji. Lech Premium jako jedyny dostępny będzie w specjalnych puszkach, nawiązujących do identyfikacji wizualnej akcji.

Kampania mediowa aktywacji obejmuje 15-sekundowy spot, zrealizowany przez agencję Televizor, który będzie można zobaczyć na VOD, oraz działania digitalowe. Puszki zaprojektowała agencja Czteryczwarte. Działania Social Media koordynuje agencja Lubię to, a public relations – Tailor Made PR. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Promocja trwa od 5 czerwca do 28 sierpnia br.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9965

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane