Wspólna kampania reklamowa dwóch wariantów piwa Lech

Autor: wirtualnemedia.pl 6 maja 2015 10:09

Rozpoczęła się wspólna kampania reklamowa dwóch wariantów piwa Lech: Ice Shandy i Ice Diesel.

Kampania Lecha Ice Diesel i Ice Shandy jest oparta na motywie rywalizacji obu wariantów. Ice Diesel, wprowadzony właśnie do sprzedaży miks piwa i coli, jest przedstawiany jako buntownik rzucający wyzwanie hegemonii cytrusów symbolizowanych przez piwo Ice Shandy, dostępne na rynku od trzech lat. Produkty mają też odzwierciedlać różne style życia: Ice Diesel - emocje i energię, a Ice Shandy - równowagę i spokój.

Akcja reklamowa ruszyła pod koniec kwietnia. Jest prowadzona w telewizji, internecie, punktach sprzedaży i na outdoorze.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,95

  • Śr

    3,35

  • Min

    2,22

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11011

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane