Wspólna promocja Coca-Coli i iplex.pl

Autor: portalspozywczy.pl 15 lipca 2010 14:32

Wspólna promocja Coca-Coli i iplex.pl

W ramach akcji Coca-Cola i iplex.pl, przez ponad 2 miesiące, wszyscy fani filmów będą mogli wymieniać kody spod nakrętek promocyjnych napojów jednolitrowych na filmy z kolekcji Coca-Cola na iplex.pl, obejmującej 80 tytułów.

W ramach współpracy z serwisem iplex.pl, Coca-Cola rozpoczyna nową promocję, dzięki której konsumenci, którzy zakupią napoje Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Coca-Cola Light, Fanta i Sprite w jednolitrowych opakowaniach, będą mogli oglądać filmy w formie wideo na żądanie w serwisie iplex.pl.

Kody spod nakrętek promocyjnych napojów będzie można wymienić m.in. na takie filmy, jak nagrodzony tegorocznym Oskarem The Hurt Locker - W pułapce wojny, czy nominowany do Złotej Palmy na Festiwalu Filmowym w Cannes, Broken Flowers.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Łukasz 2010-07-19 09:28:23

    Super już pędzę po coca cole:)

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane