Wspólna promocja Frugo, Heyah i T-Mobile

Autor: pr 6 listopada 2014 11:04

Z początkiem listopada wystartowała nowa promocja konsumencka przygotowana dla fanów Frugo oraz użytkowników Heyah i T-Mobile na kartę. Na etykietach limitowanych butelek i puszek napoju znaleźć można unikalne kody na darmowy internet. W zależności od pojemności Frugo, bonusowe pakiety internetu dostępne będą w dwóch wariantach: 100 lub 300 MB.

Punkt Dojenia Internetów to nowa akcja , umożliwiająca zyskanie pakietów internetu za darmo. Dzięki unikalnym kodom, znajdującym się na wewnętrznej stronie etykiet FRUGO i FRUGO Lemo, użytkownicy Heyah i T-Mobile na kartę otrzymają darmowe pakiety danych. Za FRUGO o pojemności 250 ml i 300 ml przysługiwać będzie 100 MB do wykorzystania przez jeden dzień, a za pojemność 750 ml - 300 MB na trzy dni.

Na stronie dojenieinternetow.pl kody można wymieniać na promocyjne gadżety FRUGO. Na użytkowników serwisu czeka także konkurs foto, polegający na przedstawieniu najbardziej kolorowego napoju w niecodziennej sytuacji. Co tydzień - do 4 stycznia 2015 r. - najciekawsze kadry nagradzane będą smartfonami Samsung.

Co więcej, klienci sieci Biedronka, którzy zakupią promocyjną edycję FRUGO w okresie 3 listopada - 5 grudnia i wyślą SMS o treści DOJE na numer 70120, już 6 grudnia otrzymają wiadomość z kreatywnym zadaniem do wykonania. 10 najlepszych autorów zostanie nagrodzonych tabletem.
Promocja potrwa do 31 marca 2015 r. lub do wyczerpania zapasów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane