Współpraca marek Appetita i Kenwood

dlahandlu.pl 22 grudnia 2014 10:19

Pod hasłem Smak i styl w Twojej kuchni marki Appetita i Kenwood rozpoczęły współpracę cross-marketingową. W ramach współpracy Appetita i Kenwood promują wzajemnie swoje produkty w punktach sprzedaży, na materiałach promocyjnych, targach i eventach oraz w komunikacji marketingowej.

W ramach promocji konsumenckiej marki Kenwood, konsumenci, którzy zdecydują się na zakup jednej z 10 limitowanych serii robota planetarnego CHEF TITANUM, otrzymają w prezencie zestaw aromatycznych przypraw Appetita. O promocji informuje ikonka na kartonach limitowanych zestawów, rekomendowanych przez uznanych szefów kuchni: Kurta Schellera, Adama Chrząstowskiego, Giancarlo Russo, Dariusza Kuźniaka czy Martina Gimenez Castro. Zestawy są dostępne w sklepach sieci MediaMarkt, Saturn, RTV EURO AGD, Mediaexpert oraz Selgros.

Marki przygotowały także wspólne materiały POS, uczestniczą razem w najważniejszych wydarzeniach branży kulinarnej (np. Targi POLAGRA FOOD), kulinarnych programach telewizyjnych, takich jak Top Chef, organizują pokazy szefów kuchni oraz współpracują z polską blogosferą kulinarną.

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • umik 2014-12-25 09:03:59

    No no ja podobnie, w ogóle na stronie mają terazkupe promocji i jakiś konkurs na fanpejdżu

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane