REKLAMA
REKLAMA

Wyborcza kampania Majonezu Kętrzyńskiego

Autor: Marketing przy kawie 29 października 2014 09:40

Wyborcza kampania Majonezu Kętrzyńskiego

Ruszyła kampania reklamowa Majonezu Kętrzyńskiego. Kreacje nawiązują do plakatów wyborczych. Kandydat nr 1 na liście zakupowej promuje się na billboardach, w mediach, na ulotkach, prowadzi też działania w internecie. Jego hasła to: „Kandydat nr 1 na Twojej liście" oraz „Najlepszy kandydat do sałatek, kanapek, jajeczek".

REKLAMA

 

Podobnie jak uczestnicy samorządowych politycznych zmagań, marka promuje swoje zalety na billboardach w rodzimym regionie, tzn. w województwie warmińsko-mazurskim. O walorach, dotychczasowych dokonaniach, upodobaniach oraz planach na przyszłość kandydata można przeczytać również w artykułach sponsorowanych w lokalnych mediach. Tam też pojawiły się banery reklamujące markę.

 

 

 

Postać Kętrzyńskiego przybliżana jest na ulotkach, które klienci otrzymają w listopadzie podczas eventów w sieciach spożywczych. Bohater prowadzi także kampanię na portalach społecznościowych Facebook i Google Plus oraz na blogu Rozmyślania Kultowego Kętrzyniaka.

 

 

Kętrzyński konsekwentnie podkreśla, że nie jest mdły, jak jego rywale, prowadzi zdrowy tryb życia, unika wszelkich ulepszaczy, wystrzega się glutenu i konserwantów. Obiecuje też, że dotrzyma wierności tradycji, nie ulegnie przelotnym trendom kulinarnym oraz sprawi, że sałatka będzie jeszcze lepsza niż ostatnio.

Kampanię finansuje SPPH Majonezy Kętrzyn. Działania potrwają do końca listopada, kiedy w Polsce rozstrzygnie się druga tura wyborów samorządowych. Autorem koncepcji i kreacji akcji jest Studio Gravite.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA