REKLAMA
REKLAMA

Wyborowa chce dotrzeć do młodszego konsumenta (18+) z nową kampanią

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2013 09:50

Pod hasłem "Wchodzisz w to?" wystartowała wizerunkowa kampania dedykowana wariantom smakowym Wyborowa Smaki Świata. Jej celem jest odświeżenie komunikacji marki, a także wyróżnienie produktu na półce. Materiały kreatywne przedstawiają bawiące się osoby na owocach danego smaku z hasłami: „Buszowanie w Mięcie" „Freestyle w Mango"czy „Zabawa w Cytrusach" - podsumowane zapytaniem: „Wchodzisz w to"?

REKLAMA
- Nowa kampania jest odpowiedzią na zapotrzebowania młodych konsumentów (18+), którzy poszukują więcej wrażeń - twierdzi Maria Spuz-Szpos, Group Brand Manager Domestic Vodkas w Pernod Ricard Polska. 

W ramach kampanii powstała seria key visuali oraz materiały POS dostępne w handlu tradycyjnym i nowoczesnym. 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12720

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA