Wyborowa promuje produkty na Worldwide Tour

Autor: dlahandlu.pl 19 lipca 2010 09:54

Wyborowa promuje produkty na Worldwide Tour

Po raz kolejny marka Wyborowa organizuje Worldwide Tour. Dodatkowo w sklepach pojawiła się limitowana edycja trzech wyjątkowych malowanych butelek marki Wyborowa, nawiązujących do światowych metropolii.

Kolejny raz Wyborowa inicjuje nowy pomysł wykorzystania produktu do komunikacji z konsumentem. Tym razem są to trzy różne motywy graficzne malowane na szkle butelki, które nawiazują do miejsc gdzie obecna jest marka Wyborowa, takich jak Rio de Janeiro, Londyn oraz Tokio oraz zachęcają do wzięcia udziału w letnich imprezach Wyborowa Worldwide Tour 2010.

Letni kalendarz imprez Worlwide Tour 2010:
17 lipca: w klubie Piekarnia, Chałupy; 24 lipca: w klubie Costa Dorada, Łeba; 31 lipca: w klubie Piekarnia, Chałupy; 7 sierpnia: w klubie Costa Dorada, Łeba

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 40% 2010-08-12 14:46:08

    To tylko butelka. wódka jak wódka.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane