REKLAMA
REKLAMA

Wybory parlamentarne: Przez żołądek do serca

19 października 2015 13:15

Wybory parlamentarne: Przez żołądek do serca fot. Facebook/Hity Kampanii Wyborczych

Ulotki, długopisy, breloczki? To już przeszłość. Kandydaci szukają oryginalnych pomysłów na wypromowanie swojej osoby i zapisanie się w pamięci wyborców. Wielu próbuje sprawdzonej metody: przez żołądek do serca.

REKLAMA

Dawid Krystek, kandydat Zjednoczonej Lewicy, rozdawał mieszkańcom Szczecina pączki. Jan Dobrzyński, startujący z list Prawa i Sprawiedliwości, przekonywał do siebie cukierkami, lider lubelskiej listy Zjednoczonej Lewicy Janusz Palikot częstował przechodniów herbatą ziołową, podkreślając, że nie ma nic wspólnego z marihuaną. Z kolei Józef Godlewski, kandydat komitetu Kukiz’15 przed jedną z lubelskich szkół rozdawał uczniom kawę.

Stanisław Gawłowski, kandydat Platformy Obywatelskiej z Koszalina, zdecydował się osłodzić mieszkańcom życie lizakami ze swoją podobizną.

Jan Łopata z PSL postawił natomiast na miód. Nadrukował na nim swoją ulotkę wyborczą z napisem: „Doświadczenie które przynosi owoce”. Można powiedzieć, miód na serce wyborcy…

Marta Wcisło z Lublina, startująca z list PO, przekonuje do siebie kanapkami.

Gadżety spożywcze mają jedną zaletę – smakują, ale ich wadą jest to, że wyborcy szybko o nich zapominają. Być może dlatego Wojciech Sosnowski, kandydat PO z Białej Podlaskiej, zdecydował na bardziej trwały upominek – sosny. Drzewek miał podobno 5 tys. Na trwały gadżet postawiła także Joanna Mucha. Wyborców przekonuje do siebie – pilniczkiem do paznokci. Umieściła na nim swoje… oczy.

Nie wieje też nudą u kandydata komitetu Kukiz’15 z Opolszczyzny, Marka Piaseckiego. Przekonuje do swojej kandydatury zapałkami. Na pudełku nadrukował hasło wyborcze: „spalmy system!”.

Dość ciekawy sposób na przyciągnięcie uwagi wyborców znalazł Dariusz Nowak, kandydat PSL z Krakowa, były rzecznik prasowy Komendanta Głównego Policji oraz były rzecznik prasowy Małopolskiej Komendy  Policji. Kandydat PSL rozdaje wyborcom płyn do mycia naczyń, obiecując na jego etykiecie, że „umyje polską ulicę z zagrożeń”.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA