REKLAMA
REKLAMA

Wycieczka do Hollywood nagrodą w konkursie Wedla

Autor: pr 7 września 2011 10:21

W telewizji, internecie i sklepach trwa kampania reklamowa nowych wersji smakowych czekolady i ptasiego mleczka Wedla.

REKLAMA
Kampania nowych produktów Wedla jest utrzymana w charakterystycznej dla tej marki konwencji „Fabryki Przyjemności". Reklama nowych wersji smakowych czekolady nadziewanej pokazuje dwie tancerki w pomarańczowym i czerwonym kostiumie. Natomiast bohaterem spotu premierowych wariantów ptasiego mleczka jest pingwin odwiedzający egzotyczny podwodny świat, z którego pochodzą składniki nowych smaków tego produktu.

Kampania obejmuje przede wszystkim telewizję, a także internet (strona Wedla i YouTube) i punkty sprzedaży (materiały POS).

W konkursie Wedela "Premiery i bestsellery" można wgrać wycieczkę do Hollywood i 130 zestawów kina domowego Samsung.  Aby wziąć udział w konkursie należy: kupić dowolny produkt Wedla (należy zachować paragon i opakowanie), oddać głos na dowolny produkt Wedla na stronie konkursu oraz napisać humorystyczny dialog miłosny między dwoma produktami Wedla.
Dialogi wymyślone przez uczestników konkursu będzie oceniać komisja powołana przez organizatora.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA