REKLAMA
REKLAMA

Wydatki na e-reklamę przekroczą 2,7 mld zł

Autor: pr 26 lutego 2015 10:00

W tym roku wydatki w Polsce na e-reklamę przekroczą 2,7 mld zł. Znaczną część firmy i e-sklepy przeznaczą na zaawansowane narzędzia reklamowe, które mają się przyczynić do zwiększenia sprzedaży.

REKLAMA
Badania pokazują, że 64 proc. marketerów zamierza zwiększyć budżet na kampanie retargetingowe w tym roku. Według prognozy IAB Polska, wydatki na e-reklamę w 2015 roku wyniosą ponad 2,7 mld złotych. Z kolei reklama osobista tylko w USA w tym roku będzie warta blisko 15 miliardów dolarów-jej udział w rynku osiągnie nawet 43 proc.

Reklama osobista rośnie przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. Amerykańscy marketerzy wydali w 2014 roku na reklamę programmatic buying aż 10,08 mld dolarów. Rok wcześniej było to jedynie 4,24 mld dolarów. Estymacje na 2015 rok mówią o 14,88 mld dolarów, a na 2016 nawet o 20,41 mld dolarów.Z modelu RTB korzysta już dwóch na trzech marketerów w Polsce. Jak podaje eMarketer, w 2015 roku wydatki na RTB w samym USA sięgną 6,1 mld dolarów. Technologiata stwarza możliwości kupowanie przestrzeni reklamowej na stronach internetowych, sieciach społecznościowych oraz na stronach i w aplikacjach mobilnych.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA