Wydatki na reklamę: Lidl - 3,4 mln zł, IKEA - 3,02 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 30 sierpnia 2012 11:58

W okresie od 20 do 26 sierpnia marka Lidl wydała na reklamę telewizyjną 3 471 896 zł. Oprócz Lidla w zestawieniu TOP 10 marek, które najwięcej wydają na reklamę w telewizji, pojawiła się również IKEA, której wydatki wyniosły 3 020 540 zł.

Przypomnijmy, że w okresie  30.07.2012 - 05.08.2012 (pierwszy tydzień nowej kampanii Lidla) według oficjalnych cenników stacji TV, sieć Lidl wydała aż 6 830 100 zł.

W obecnym zestawieniu nie pojawiła się Biedronka, która wiele tygodni zajmowała wysokie miejsca w zestawieniu firmy Nielsen.
Ponadto, z danych tej firmy wynika, że łączne wydatki na reklamę żywności wyniosły 57 796 617.50 zł.

30 lipca wystartowała kampania reklamowa sieci Lidl w której występują znani kucharze: Pascal Brodnicki i Karol Okrasa. Podczas kampanii, która będzie trwała 52 tygodnie, sieć będzie promowała dania dla czteroosobowej rodziny, których koszt wyniesie około 20 zł. Akcja będzie promowana bardzo szeroko, w telewizji, internecie, na outdorze, w gazetkach.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12737

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane