PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Wydatki na reklamę: Lidl - 3,9 mln zł, Castorama - 3,8 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 9 maja 2012 09:42

W ostatnim tygodniu kwietnia wśród 10 najaktywniejszych reklamodawców pojawiły się dwie sieci sklepów: Lidl, który wydał w tym czasie na reklamę w telewizji 3 978 770 zł oraz Castorama, która wydała 3 843 980 zł. W zestawieniu po raz pierwszy od dłuższego czasu nie pojawiła się Biedronka.

Według danych Nielsena w okresie 23.04.2012 - 29.04.2012 na reklamę żywności wydano łącznie   91 024 465.45 zł (dane na podstawie oficjalnych cenników telewizyjnych. 

TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: Orande, Play, NIvea, Knorr, Dove, Plus, Lidl, Castorama, Algida oraz Metafen.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9726

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane