PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Wydatki na reklamę: Lidl 4,8 mln zł a Tesco 2,8 mln zł

Autor: dlahandlu.pl 18 lipca 2017 14:27

Według danych firmy Nielsen za okres 3 - 9 lipca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę telewizyjną 4 858 041 zł i znalazła się na 4. pozycji (po Play, Plus i Orange) wśród brandów z największymi wydatkami reklamowymi. Tesco wydało w tym czasie 2 883 090 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 

Przypomnijmy, że w ciągu czterech pełnych tygodni czerwca sieć Lidl wydała w reklamę w telewizji aż 28 463 507 zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9722

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane