REKLAMA
REKLAMA

Wydatki na reklamę telewizyjną: Biedronka - 4,1 mln zł, Lidl - 3,9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 28 marca 2012 10:41

W trzecim tygodniu marca wydatki na reklamę żywności w telewizji wyniosły 83 415 264 zł, czyli nadal najwięcej ze wszystkich sektorów. W zestawieniu TOP 10 znalazły się dwie marki sieci spożywczych: Biedronka z wydatkami rzędu 4 167 294 zł (tydzień wcześniej było to 6 636 000 zł) oraz Lidl, który wydał w tym czasie 3 957 735 zł i powrócił do zestawienia.

REKLAMA

Dane gromadzone przez ABG Nielsen pokazują wydatki wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.

Najwięcej ze wszystkich marek na reklamę wydają sieci komórkowe: Orange (17 429 595 zł), Plus (8 122 720 zł) oraz Play (7 147 343 z).


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA