Wydatki na reklamę telewizyjną: Biedronka - 4,1 mln zł, Lidl - 3,9 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 28 marca 2012 10:41

W trzecim tygodniu marca wydatki na reklamę żywności w telewizji wyniosły 83 415 264 zł, czyli nadal najwięcej ze wszystkich sektorów. W zestawieniu TOP 10 znalazły się dwie marki sieci spożywczych: Biedronka z wydatkami rzędu 4 167 294 zł (tydzień wcześniej było to 6 636 000 zł) oraz Lidl, który wydał w tym czasie 3 957 735 zł i powrócił do zestawienia.

Dane gromadzone przez ABG Nielsen pokazują wydatki wyliczane na podstawie oficjalnych cenników stacji TV.

Najwięcej ze wszystkich marek na reklamę wydają sieci komórkowe: Orange (17 429 595 zł), Plus (8 122 720 zł) oraz Play (7 147 343 z).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane