Wydatki na reklamę telewizyjną: Biedronka - 6,2 mln zł, Lidl - 4,5 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 31 maja 2012 10:11

W okresie od 21 do 27 maja sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 4 592 710 zł (5 583 295 zł tydzień wcześniej). Do zestawienia TOP 10 największych reklamodawców powróciła Biedronka z wydatkami rzędu 6 299 328 zł.

Dane firmy Nielsen podawane są na podstawie oficjalnych cenników telewizyjnych. Na reklamę żywności wydano w tym czasie 98 812 333 zł.

TOP 10 marek, których reklamy najczęściej wystepowały w telewizji, znalały się odpowiednio: Orange, Play, Plus,Biedronka. Knorr, Nivea. PZU Życie, T-mobile, Lidl, Algida.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane