Wydatki na reklamę żywności pochłaniają prawie 100 mln zł miesięcznie

Autor: www.dlahandlu.pl 18 marca 2013 09:52

Według danych firmy badawczej Nielsen (4-10 marca) na reklamę żywności w telewizji wydano aż 98 864 922 zł, czyli najwięcej spośród wszystkich sektorów rynkowych.

Jeśli chodzi o podział na poszczególne brandy, najwięcej wydają operatorzy komórkowi (Orange - 10 657 766 zł, Plus - 10 132 443 zł, Play - 9 674 495 zł). Spośród sieci handlowych w zestawieniu znalazły się trzy marki: Lidl (7 457 009 zł), Biedronka (4 672 049 zł) oraz Obi (4 296 450 zł).

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV. 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane