Wydatki reklamowe: Lidl - 8,7 mln zl; Castorama - 4,2 mln zł

Autor: www.dlahandlu.pl 15 czerwca 2015 13:02

Według danych firmy Nielsen za okres 1-7 czerwca sieć Lidl przeznaczyła na reklamę w telewizji 8 734 290 zł. Wśród brandów z największymi wydatkami znalazła się również Castorama, która zarezerwowała na ten cel 4 264 889 zł.

Reklama Coca-Coli to wydatek rzędu 4 734 402 zł.

Wydatki podawane są według oficjalnych cenników stacji telewizyjnych.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono w badanym okresie 106 021 610 zł.

Przypomnijmy, Lidl z pro­jek­tem re­kla­mo­wym pod nazwą "Pas­cal kon­tra Okra­sa" ru­szył pod ko­niec lipca 2012 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane