Wystartował drugi etap olimpijskiej kampani Procter & Gamble

Autor: wirtualnemedia.pl 16 lipca 2012 09:05

Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej Procter & Gamble pokazującej matki i nawiązującej do igrzysk olimpijskich.

Kampania Procter & Gamble związana z olimpiadą przedstawia mamy zawodników. Pierwszy spot, emitowany od kwietnia, pokazywał, jak dużo takie kobiety pomagają swoim dzieciom uprawiającym sport od dzieciństwa. Nowa reklama podkreśla, że dla matek ci sportowcy na zawsze pozostają dziećmi, nawet kiedy startują w igrzyskach i zdobywają medale. W kampanii - prowadzonej pod hasłem "Z dumą wspieramy Mamę" - prezentowane są krótko marki koncernu takie jak Pampers, Vizir, Lenor, Alwaysi Fairy.

W ramach akcji na facebookowym fanpage'u P&G Polska udostępniono aplikację "Dziękuję Ci, Mamo", za pomocą której użytkownicy mogą dziękować swoim mamom, przesyłając własne nagrania wideo, zdjęcia z podpisami lub tekst, a także zachęcać do tego swoich znajomych. Ponadto uruchomiono serwis dziekujecimamo.pg.com.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane