Wystartowała kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych

Autor: dlahandlu.pl 24 lutego 2016 10:29

Kampania marki Cydr Polskie Klasyczne i Polskich Klasycznych z udziałem Krzysztofa Drabika, laureata programu Mam Talent wystartowała. Na kanale YouTube : TiM-Wina publikowane są przepisy na drinki i grzańce.

Pierwszą propozycją zaprezentowaną przez trzykrotnego mistrza Polski i mistrza Europy jest doskonały na zimowe wieczory grzaniec z imbirem na bazie produktów Polskie Klasyczne, którego producentem jest firma TiM S.A.

- Krzysztof Drabik w bardzo prosty i chwytliwy sposób pokazuje nam jak zaserwować coś nieoczywistego wykorzystując nasze polskie produkty. Możemy zainspirować się jego technikami podczas przyjęcia by zachwycić gości lub przyrządzić coś pysznego dla siebie – podkreśla Patrycja Sikorska, z firmy TiM.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane