REKLAMA
REKLAMA

Wystartowała kampania promocyjna marki North Fish

Autor: dlahandlu.pl 4 marca 2015 14:39

Eskadra wygrała przetarg ogłoszony przez North Fish i opracowała platformę komunikacji marki. Wspólne działania w ramach obsługi reklamowej rozpoczyna wiosenna kampania promocyjna pod hasłem „NA MAŁY GŁÓD, NA DUŻY GŁÓD... NA ZDROWIE!"

REKLAMA

Kampania  wystartowała 4 marca i potrwa do końca kwietnia. Komunikacja obejmuje outdoor (billboardy, citylighty), BTL oraz Internet. Kampanii reklamowej towarzyszy konkurs na Facebooku: „LUBISZ RYBKI, TAK JAK MY? ZOSTAŃ AMBASADOREM NORTH FISH!", dzięki któremu można wygrać roczny abonament do restauracji North Fish w całej Polsce. Konkurs potrwa od 6 marca do 9 kwietnia. Działania zamyka całoroczny program lojalnościowy www.northfish.pl/fishclub, zachęcający do zostania „FISHFANEM" i korzystania z kuponów, zniżek i okazji, dostępnych tylko dla klubowiczów.

Stworzeni przez Eskadrę brand heroes, to postacie, które kochają ryby i owoce morza oraz Norwegię, a co za tym idzie - North Fisha. Nana i Frode to idealni reprezentanci grupy docelowej, z którymi mogą się utożsamiać, zarówno „głodni fani", jak i „koneserzy smaku". Komunikacja, oparta o humorystyczne dialogi bohaterów, promuje menu oparte na rybach i owocach morza, jako zdrową alternatywę dla oferty konkurencji.

Eskadra stworzyła również specjalną aplikację mobilną na dla North Fish, która będzie generować kupony zniżkowe. Dzięki aplikacji, dostępnej na platformach iOS i Android, klienci będą mogli zlokalizować najbliższą restaurację i sprawdzić aktualne menu.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12967

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA