Wystartowała kampania telewizyjna piwa Leżajsk

Autor: pr/www.dlahandlu.pl 8 lutego 2012 13:15

6 lutego 2012 r. wystartowała pierwsza od lat kampania telewizyjna marki Leżajsk. Nowa komunikacja oparta jest na pochodzeniu i wyjątkowej relacji piwa Leżajsk z konsumentami.

Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę. Ma na celu wzmocnienie wizerunku marki dostępnej na Podkarpaciu a dzięki dystrybucji w sieciach sklepów Biedronka - także w innych częściach Polski.

Leżajsk to jedno z 5 piw regionalnych Grupy Żywiec. Pozostałe to: Królewskie (królujące na Mazowszu), Kujawiak, Specjal (z największymi udziałami rynkowymi na północy Polski) i Brackie z Brackiego Browaru Zamkowego w Cieszynie. W portfelu Grupy Żywiec znajduje się 16 marek piwnych. Z ponad 30 produktami Grupa Żywiec posiada obecnie najbardziej zróżnicowaną ofertę piw na polskim rynku piwa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,48

  • Śr

    3,36

  • Min

    1,82

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane