Wystartowała najnowsza kampania telewizyjna Dawtony

Autor: pr 21 marca 2016 11:37

„Dawtona – Polskich warzyw ULUBIONA” – pod takim hasłem ruszyła właśnie najnowsza kampania reklamowa Dawtony, promująca odświeżony wizerunek marki. Historie warzyw obecnych w polskich kuchniach już od niemal 30 lat, zobaczymy od 12 marca br., w trzech różnych spotach, emitowanych na antenie większości stacji telewizyjnych.

Apetyczny pomidor i grupa strączkowych przyjaciół – to bohaterowie najnowszej kampanii Dawtony. W każdym z trzech spotów, poznajemy ich historie – od nasionka aż do momentu, w którym spotykają Dawtonę, a ich życie nabiera prawdziwego smaku. 

Spot „Fabuła PRL” w symboliczny sposób nawiązuje do prawdziwej historii marki, której początki sięgają czasów późnego PRL-u. Odtworzenie klimatu sprzed lat zostało osiągnięte dzięki użyciu specjalnej kamery, która w realny sposób przenosi widza do tamtych czasów. Bohater spotu – pomidor, postanawia wypełnić puste półki, poszukuje jednak odpowiedniego partnera. I tak poznaje Dawtonę. Razem przecierają szlaki i w sklepach pojawia się koncentrat pomidorowy – pierwszy produkt pod marką Dawtona. Od tego czasu niezmiennie rządzi w polskich kuchniach. Kolejny spot – „Pomidor nowoczesny” w zabawny sposób opowiada o pomidorze, który po zerwaniu z krzaczka wyrusza w wielki świat, by być uwielbianym. Po serii przygód trafia do Dawtony, gdzie staje się obiektem zachwytu. Nie jest już zwykłym pomidorem, lecz sokiem, sosem, a nawet ketchupem. Ostatni ze spotów pt. „Strączki” to ciekawa opowieść o grupie przyjaciół: fasoli, kukurydzy, groszku oraz cieciorce, które trafiając pod skrzydła Dawtony tworzą naprawdę zgraną paczkę.

 Kampania telewizyjna potrwa od 12 marca przez 4 tygodnie. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11051

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane