Wystartowała telewizyjna kampania wody Kinga Pienińska

Autor: pr 2 lutego 2015 13:05

1 lutego wystartowała pierwsza w tym roku kampania telewizyjna Kingi Pienińskiej naturalnej wody mineralnej klasy Premium. Kampania potrwa pełny miesiąc i obejmie takie stacje telewizyjne jak: Polsat, TVP, TVN i kanały tematyczne tychże stacji.

Marka pozostaje wierna hasłu, które zaczęła promować w ubiegłym roku: "Kinga Pienińska Czysty smak Pienin".

- Będziemy w 2015 konsekwentnie podkreślić fakt, że swój wyśmienity smak i jakość Kinga zawdzięcza pienińskiemu rodowodowi, który jest cechą unikalną na rynku wód mineralnych. Jednak w przygotowanych przekazach, nie ograniczymy się tylko do kwestii górskiego pochodzenia, tak ważnego dla konsumenta. Autentyczność tej wody bierze się przede wszystkim z jej naturalnych walorów. Byliśmy pierwszą na rynku marką podkreślającą niskosodowość wody, czyli już od kilkunastu lat. Jako jedni z pierwszych wstawiliśmy na etykiety polską flagę. Dzisiaj wielu producentów używa tych argumentów. Zdecydowaliśmy wewnątrz firmy, że pozostaniemy wierni cechom, które od lat silnie identyfikują markę Kinga Pienińska i które stanowią o jej autentyczności - wyjaśnia Katarzyna Glibowska, brand & communications manager marki.

Materiał do kampanii telewizyjnej powstał latem ubiegłego roku w Pieninach. Wykorzystano w nim autentyczne ujęcia z Sokolicy z widokiem na Pieniński Park Narodowy i reliktową sosnę na szczycie, najbardziej charakterystyczny symbol Pienin, który od lat widnieje również na wszystkich etykietach wody. Za realizację kampanii odpowiada Dom Mediowy Easy Media/ OMD.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane