Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej nową Milkę Bubbly

Autor: pr 23 stycznia 2014 09:44

Wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej nową Milkę Bubbly

Milka prezentuje nowość w formie bąbelków na zewnątrz i wewnątrz tabliczki. W połowie stycznia wystartowała telewizyjna odsłona kampanii promującej tę nowość. Działania marketingowe obejmują dedykowany spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych.

Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie z hasłem marki „Śmiało, bądźmy delikatni", byli dla siebie bardziej mili na co dzień.

Trzydziestosekundowy spot dedykowany Milka Bubbly można obejrzeć od 16 stycznia br. we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. 

Jednym z elementów kampanii są zaplanowane do końca lutego akcje promocyjne. W wybranych sklepach kanału tradycyjnego przy zakupie produktów Milka za minimum 15 zł w styczniu będzie można otrzymać dodatkową tabliczkę Milki Bubbly, a w lutym jojo z limitowanej serii Milka Bubbly.

Konsumenci, którzy tegoroczne ferie spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką" zaplanowane na 1 marca br.

Działania promocyjne prowadzone są intensywnie również na platformie społecznościowej Facebook oraz na billboardach.

Nowa Milka Bubbly jest dostępna w trzech wariantach - o smaku mlecznej czekolady, mlecznej i białej oraz czekolady mlecznej z dodatkiem płynnego karmelu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane