Wzbogacona oferta mody męskiej w Millenium Hall

Autor: pr 23 marca 2016 15:14

Bogaty i różnorodny segment mody męskiej w Millenium Hall wzmocniły dwie nowe, regionalne marki - V.Gianni i Ozzano. Salony zajmują kolejno 67 i 80 mkw. i zlokalizowane są na poziomie 1 Millenium Hall.

Ozzano to firma zajmująca się segmentem odzieży męskiej, która swoją działalność zapoczątkowała w 1996 roku. W ofercie salonu znajdują się marki tj. Reskonfex, Vestus, Kastor, Pilpol, Ampex, Teer, Votum. 

Vito Gianni jest polską marką o włoskiej jakości i precyzji. Posiada szeroką ofertę odzieży męskiej. 

Millenium Hall to największe Centrum Kulturalno-Handlowe w Polsce południowo-wschodniej.
Na łącznej powierzchni ponad 56 tys. mkw (GLA) Klienci mogą znaleźć blisko 250 sklepów, m.in. salony grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), grupy LPP (Reserved, Reserved Kids, Cropp Town, House, Mohito, Sinsay), a także H&M, C&A, Cubus, New Yorker, Promod, Kazar, Vistula, Wólczanka, W. Kruk, Apart, Hebe, SuperPharm, Sephora, a’Tab, English Home, Piotr i Paweł, Media Expert, Intersport. 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anko 2016-03-23 16:48:31

    Akurat co do mody to chodzę do sklepów, mierzę, a potem kupuję w necie i podobnie z elektroniką z media expert, szczególnie jak duże gabaryty i to samo ze spożywką.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10546

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane