Wzrasta liczba dyskontów odzieżowych

Autor: Rzeczpospolita 2 sierpnia 2012 09:10

Na rynku odzieżowym widać szybkie zmiany zwyczajów zakupowych Polaków. Zdecydowanie zyskują e-sklepy - pisze "Rzeczpospolita".

Jak podała niedawno firma badawcza PMR, w 2011 r. po raz pierwszy w historii prowadzenia badań spadła, i to od razu o ok. 200, liczba sklepów w ramach tradycyjnych sieci odzieżowych. Dotyczyło to zwłaszcza punktów mniej znanych marek lub tych znajdujących się w mniejszych miejscowościach.

Jednocześnie o ok. 20 proc. wzrosła liczba dyskontów odzieżowych. Najbardziej dynamicznie rozwijały się sieci Pepco i Textilmarket, które w ciągu roku otworzyły łącznie 115 placówek.

Najemcy centrów handlowych potwierdzają, że dzisiaj tego typu sklepy stają się raczej przymierzalniami. Zwłaszcza młodsza klientela spisuje jedynie numery modeli, by w bardziej atrakcyjnej cenie szukać ich w Internecie. Dotyczy to wszystkich rynków.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10756

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane