Wzrósł wskaźnik odwiedzalności centrów handlowych. Październik dobrym miesiącem dla handlowców

Autor: PAP 14 listopada 2012 10:19

FootFall Indeks Polska w październiku spadł o 3,5 proc. rok do roku, a w porównaniu z poprzednim miesiącem wzrósł o 11,1 proc.

- Październik to pierwszy miesiąc, kluczowego z punktu widzenia odwiedzalności, a zwłaszcza sprzedaży, czwartego kwartału w centrach handlowych. Jako początek roku akademickiego, powoduje napływ studentów do większych miast, co przekłada się na odwiedziny badanych centrów handlowych. Warto zauważyć, że studenci i młodzież generują dużą odwiedzalność nie tylko przy okazji zakupów w sklepach, ale ze względu na korzystanie z rozrywki oferowanej w centrach handlowych - odwiedzają wiec kina, kawiarnie czy foodcourt'y w centrach handlowych - napisano w komentarzu.

- Z racji postępujących zmian pogodowych jest też miesiącem intensywnego zaopatrywania się w nowe kolekcje na sezon jesienno-zimowy, stąd nie jest zaskoczeniem znaczny, w stosunku do poprzednich miesięcy, wzrost odwiedzalności. Według statystyk to właśnie ten miesiąc w poprzednich dwóch latach był rekordowy pod względem odwiedzin. W tym roku również odnotowano najwyższy jak dotychczas wskaźnik właśnie w październiku i należy obserwować czy kolejne dwa miesiące będą lepsze, co ma szanse przełożyć się także na sprzedaż - dodano.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10763

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane