Wzrosła sprzedaż międzynarodowej Grupy E. Leclerc

www.portalspozywczy.pl 11 lutego 2014 14:34

Sieć E. Leclerc poinformowała, że w 2013 r. sprzedaż Grupy wzrosła o 4,7 proc. do 36.5 mld euro (z wyłączeniem sprzedaży paliw). Uwzględniając paliwa, sprzedaż wzrosła o 4,4 proc. do 45.6 mld euro.

Format Drive na koniec 2013 r. liczył 446 placówek. E. Leclerc osiągnął w nich obroty 1.47 mld euro, co oznacza wzrost o ponad 63 proc. Nowy format stanowi obecnie prawie 5 proc. obrotu hipermarketów Leclerc i przyczynić się do jego 36 proc. ogólnego wzrostu.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11084

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane