PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Wzrosty sprzedaży w sieci Piotr i Paweł na poziomie 8 proc. rdr.

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 24 października 2016 17:42

Wzrosty sprzedaży w sieci Piotr i Paweł na poziomie 8 proc. rdr. na zdj. sklep Piotr i Paweł w Gdańsku, fot. materiały prasowe

Sieć Piotr i Paweł osiąga w październiku 2016 r. wzrost sprzedaży r/r na poziomie 8% (LfL 3%). - Konsekwentnie realizowana od dwóch lat strategia „Najlepszy supermarket taniej niż myślisz”, dynamiczny rozwój oraz uruchomiony w połowie roku we współpracy z regionalnymi producentami projekt „Targowiska” pozwala realizować tak dobre wyniki - podkreśla sieć.

REKLAMA

Obecnie sieć posiada 138 supermarketów w całej Polsce. W przeciągu ostatnich 5 lat udało jej się wzmocnić pozycję rynkową poprzez otwarcie 67 placówek. W br. otwartych zostanie łącznie 11 sklepów, z czego w aglomeracji warszawskiej trzy sklepy, w aglomeracji katowickiej - dwa a w aglomeracji trójmiejskiej sieć otworzy 15. supermarket.

- Nowe placówki, zwłaszcza pod względem asortymentu, dostosowane są do lokalnych oczekiwań konsumentów oraz miejsc, w których powstają. Takim przykładem jest Piotr i Paweł otwarty 21 października w warszawskiej Hali Koszyki. Sklep ten to jedna z najnowocześniejszych formuł supermarketu w Polsce, dostosowany do zrewitalizowanego otoczenia, w którym powstał, poprzez zastosowanie innowacyjnego oświetlenia oraz odpowiedniej ekspozycji produktów wyselekcjonowanych dla klienta tej lokalizacji - opisuje spółka.

Innym pomysłem jest projekt Targowisk Piotr i Paweł. Klienci supermarketów w miastach takich jak Poznań, Warszawa, Gdańsk, Łódź czy też Wrocław mają szanse poznać smaki produktów regionalnych. Lokalni dostawcy sprzedają w specjalnie zaaranżowanych strefach Piotra i Pawła swoje produkty niedostępne w masowej sprzedaży. Obecnie w ramach tego projektu funkcjonuje ponad 100 straganów w 25 placówkach, a obrót Targowisk stanowi istotny element wzrostu obrotu sklepów, w których działają.
Dodatkowo sieć oferuje klientom markę ekonomiczną „Lubię :)” oraz gamę produktów marki własnej „Zawsze jakość”.

Na przełomie roku 2016/2017 wprowadzone zostaną udogodnienia technologiczne, które mają na celu ułatwianie zakupów w supermarketach (self scanning) oraz sklepie internetowym (nowa witryna zakupowa). Obecnie sklep internetowy przeżywa okres silnego rozwoju odnotowując blisko 20% wzrost obrotu r/r.
Wzrostowi sprzedaży detalicznej towarzyszy również rozwój logistyki. W maju br. polska sieć uruchomiła w Ożarowie Mazowieckim nowy magazyn logistyczny o powierzchni 2,5 tys. mkw. obsługujący e-zakupy w aglomeracji warszawskiej, a od 1 października 2016 ruszył nowy magazyn logistyczny pod Warszawą, o powierzchni 14 tys. mkw, obsługujący sklepy w centralnej i południowej Polsce.

Obroty sieci za rok finansowy 2015 wyniosły 2.123 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2014 o 4,4 %. W roku 2016 przewidywana jest dynamika wzrostu obrotu na poziomie 7 %.

  • klient 2016-11-05 18:02:14

    Kiedy kolejne sklepy w Wielkopolsce? Proszę o sklep w Wgrowcu pod Poznaniem...

  • aaaaaaaaaaaaa 2016-10-25 19:32:05

    Kolejny raz napiszę otwórzcie sklep po Almie w Lublinie. aż się prosi o sklep w Trasach Zamkowych czy Olimpie

  • jacek dokrzewski 2016-10-25 11:11:53

    Brawo -najlepsze sklepy w Poznaniu - stały klient.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 16154

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 1145700

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA