REKLAMA
REKLAMA

YanTea chce się rozwijać także przez franczyzę

www.portalspozywczy.pl 15 czerwca 2012 14:00

Szczecińska firma YanTea postanowiła budować ogólnopolska sieć punktów sprzedaży bubble tea pod własną marką "YanTea - Mix of Coctails" - dowiedział się portalspozywczy.pl.

REKLAMA

Bubble Tea to koktajle na bazie herbacianych napojów owocowych dodatkami - np. z perełkami tapioki lub żelkowymi kuleczkami
Pierwszy lokal sieci YanTea działa w szczecińskim CH Turzyn. Ale firma ma w planach kolejne otwarcia. - Intensywnie rozmawiamy z zarządcami galerii handlowych, którzy widzą nas w gronie swoich najemców. Wkrótce otworzymy kilka lokali - zarówno własnych, jak i franczyzowych - m.in. w Szczecinie, Słupsku i Gdańsku. Mamy też zapytanie z dużego centrum handlowego na terenie aglomeracji śląskiej. Ponadto w tym roku na pewno pojawimy się w Warszawie - zapewnia w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, Maria Huk, prezes zarządu, YanTea.

Firma stale poszukuje nowych lokalizacji. W kręgu zainteresowań są miejscowości powyżej 80 tys. mieszkańców i lokale przy ruchliwych ulicach o powierzchni min. 30 mkw. lub wyspy w galeriach handlowych. Franczyzobiorcy muszą liczyć się z kosztami inwestycji rzędu 50-150 tys. zł.

Jak przyznaje Maria Huk, koncept buble tea ma w Polsce ogromne szanse powodzenia. Spółka chce obecnie zbudować markę dla napojów buble tea w Polsce. W EuropieZachodniej jest to w tej chwili bardzo modny trend. A przyszedł do nas z Niemiec, gdzie rozwija w zaskakująco szybkim tempie. U naszych zachodnich sąsiadów własne koktajle bubble tea wprowadziła już sieć McDonalds w kącikach McCafe.

Maria Huk przyznaje, że wprowadzenie produktu do polskich sieci restauracji i kawiarni to tylko kwestia czasu.

Jednak - jak zaznacza - na rynku pojawia się wiele firm, które próbują sił w otwieraniu niewielkich punktów sprzedaży buble tea. Obecnie działa już kilka sieci, w tym dwie zagraniczne, które funkcjonują na zasadzie udzielonej im masterfranczyzy. Jedną z nich jest sieć Bubblelogy, która - jak już pisaliśmy - wiosną 2013 roku chce mieć kilka własnych lokali w większych miastach w Polsce.
Bubble Tea to napój rodem z Tajwanu, gdzie zadebiutował w latach 80. XX w. Pomysł na koncept szybko rozprzestrzenił się nie tylko w krajach azjatyckich, ale także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii i Europie Zachodniej.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA