Yogen Früz rozwija sieć sprzedaży w Polsce

Autor: www.dlahandlu.pl 15 listopada 2011 15:01

Trwają poszukiwania franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem kolejnych punktów. Na razie polski inwestor dysponuje dwoma punktami sprzedażowymi w Warszawie. Docelowo sieć Yogen Früz ma liczyć 50 punktów sprzedaży zlokalizowanych w największych miastach Polski.

Firma zapowiada, że punkty handlowe będą działać w jednym z trzech zunifikowanych formatów takich jak: kiosk (wyspa), lokal w strefie food - court bez własnej strefy konsumpcyjnej czy lokal o charakterze kawiarni z własną strefą konsumpcyjną. - Potencjalnym franczyzobiorcom udostępniamy kompleksowy prospekt informacyjny, który pozwoli na ocenę firmy jako przyszłego fraczyzodawcy, ułatwi zapoznanie się z zasadami na jakich opiera się system i kalkulację korzyści z przystąpienia do sieci - mówi Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz.

Prowadzenie działalności rynkowej w charakterze franczyzobiorcy wiąże się z otrzymaniem pełnego konceptu biznesowego, zawierającego gotowe i sprawdzone w praktyce rozwiązania. - Funkcjonowanie w ramach rozpoznawalnej na rynku międzynarodowym marki o globalnym zasięgu, stały transfer wiedzy w zakresie organizacji punktów sprzedaży, dostęp do szkoleń - wylicza korzyści Anita Gagoś, pełnomocnik masterfranczyzobiorcy marki Yogen Früz. Firma gwarantuje również pomoc w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji, dostęp do surowców, a także bieżące wsparcie organizacyjne i marketingowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11086

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane