Youtuberzy w letniej akcji reklamowej piwa Łomża

Autor: wirtualnemedia.pl 8 czerwca 2016 10:19

Koncern Van Pur rozpoczyna letnią akcję reklamową piwa Łomża pod hasłem „Łomżing to stan umysłu”. Po raz pierwszy w swoich działaniach wykorzystuje influencerów - informują Wirtualnemedia.pl.

Łomża chce udowodnić, że każdy mężczyzna ma swój, oryginalny i niepowtarzalny świat. Ma pasję, a do życia podchodzi z dystansem. 

By pokazać wyjątkowy świat mężczyzn, do udziału w kampanii zaproszono kilku znanych youtuberów: autorów kanału 5 sposobów na, Cyber Mariana, Poszukiwacza i Ravgora. W kilku zabawnych filmach przedstawili swój męski świat i podejście do „łomżingu”.

Uzupełnieniem kampanii z influencerami będzie cykl czterech eventów, które będą realizowane przez kilka najbliższych tygodni. W ramach projektów powstaną „strefy faceta”, które udostępnią atrakcje dla prawdziwych mężczyzn. Cała akcja potrwa do końca lipca b.r.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane