Youtuberzy w letniej akcji reklamowej piwa Łomża

Autor: wirtualnemedia.pl 8 czerwca 2016 10:19

Koncern Van Pur rozpoczyna letnią akcję reklamową piwa Łomża pod hasłem „Łomżing to stan umysłu”. Po raz pierwszy w swoich działaniach wykorzystuje influencerów - informują Wirtualnemedia.pl.

Łomża chce udowodnić, że każdy mężczyzna ma swój, oryginalny i niepowtarzalny świat. Ma pasję, a do życia podchodzi z dystansem. 

By pokazać wyjątkowy świat mężczyzn, do udziału w kampanii zaproszono kilku znanych youtuberów: autorów kanału 5 sposobów na, Cyber Mariana, Poszukiwacza i Ravgora. W kilku zabawnych filmach przedstawili swój męski świat i podejście do „łomżingu”.

Uzupełnieniem kampanii z influencerami będzie cykl czterech eventów, które będą realizowane przez kilka najbliższych tygodni. W ramach projektów powstaną „strefy faceta”, które udostępnią atrakcje dla prawdziwych mężczyzn. Cała akcja potrwa do końca lipca b.r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10864

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane