Z programów lojalnościowych korzystają głównie młodzi ludzie

Autor: Rzeczpospolita 15 lutego 2011 09:41

Do najbardziej popularnych zaliczają się Clubcard Tesco, Rodziynka Carrefoura czy Skarbonka Auchan - podaje Rzeczpospolita.

Z badań GfK Polonia, na które powołuje się "Rz" wynika, że z programów lojalnościowych korzysta co trzeci Polak. Najchętniej osoby młode - w przedziale wiekowym 18 - 25 lat jest to aż 67,5 proc.

Wśród starszych zainteresowanie spada do 7,1 proc. w grupie powyżej 65 lat.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane