REKLAMA
REKLAMA

Z.T. Bielmar sponsorem kampanii edukacyjnej

Autor: pr 24 marca 2015 09:48

Z.T. Bielmar sponsorem kampanii edukacyjnej

Producent popularnej margaryny Śniadaniowa (Klasyczna, z Masłem, Premium) aktywnie wspiera kampanię informacyjno-edukacyjną Jem Drugie Śniadanie, której celem jest wyrobienie w Polakach, a zwłaszcza w dzieciach i młodzieży, dobrego nawyku jedzenia drugiego śniadania.

REKLAMA
Akcja ruszyła 19 marca i potrwa do listopada 2015 roku. Ambasadorami kampanii są znane osoby: Anna Wyszkoni, Andrzej Krzywy, Dorota Chotecka, Dominika Gwit i Marek Kaliszuk.

Od początku kwietnia do końca listopada na łamach magazynów, dzienników, w internecie, telewizji oraz w przestrzeni miejskiej ambasadorowie kampanii będą przekonywać Polaków do zdrowego i mądrego odżywiania.

Dodatkowo, sponsor kampanii Jem Drugie Śniadanie wspiera akcję Pajacyk, dzięki czemu około 15 tysięcy posiłków zostanie przekazane niedożywionym dzieciom w Polsce. Firma przygotowuje również specjalną grafikę opakowań Śniadaniowej Klasycznej i Śniadaniowej z Masłem
z logotypami kampanii JDŚ i akcji Pajacyk, które pojawią się na półkach sklepowych od kwietnia.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12601

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA