Z.T. Kruszwica wspiera kampanią Smakowitą Pajdę

Autor: pr 19 listopada 2013 10:15

Startuje kampania telewizyjna i outdoorowa wprowadzająca na rynek nowy produkt firmy Z.T. „Kruszwica" S.A., o nazwie Smakowita Pajda.

Smalczyk roślinny Smakowita Pajda jest innowacyjnym produktem w portfolio marki Smakowita, alternatywą dla smalcu tradycyjnego, zwierzęcego.

Celem kampanii jest zbudowanie świadomości istnienia nowego produktu i zachęcenie konsumentów do zakupu. Kampania będzie miała miejsce w telewizji oraz na nośnikach outdoorowych. Kampania wizerunkowa, w której zostanie wykorzystany 30-sekundowy spot właśnie startuje, wcześniej przez 2 tygodnie w telewizjach był emitowany 15-sekundowy teaser.

Smakowita Pajda to przysmak o smaku domowego smalcu, będący połączeniem naturalnych tłuszczów roślinnych i pysznych dodatków. Jest dostępna w 2 wariantach smakowych: z cebulką i jabłkiem i z ziołami ogrodowymi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane