PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Żabka będzie szkolić ajentów z obsługi klienta

Autor: dlahandlu.pl 25 października 2010 10:43

W sieci handlowej Żabka rozpoczyna działanie grupa trenerów, którzy będą wsparciem dla ajentów sklepów oraz lokalnych sił sprzedaży. Powołanie nowego zespołu jest częścią nowej strategii rozwoju kapitału ludzkiego w sklepach Żabka i podnoszenia standardów obsługi w sieci.

REKLAMA
Firma uruchomiła nowy ośrodka szkoleniowy w Kiekrzu (koło Poznania) oraz wdrożyła platformę e-learningową.

Grupa 9. doświadczonych szkoleniowców ma za zadanie prowadzić bieżące szkolenia i warsztaty, a także zwracać uwagę ajentów na znaczenie kompleksowego wdrożenia standardów w sieci. Trenerzy prowadzić będą również sesje coachingowe i monitorować jakość pracy dydaktycznej ajentów z pracownikami sklepów.

Jest to kolejny krok, który ma zapewnić lepsze pozycjonowanie sieci na rynku. Ostatnio w ramach wprowadzania konkurencyjnej oferty w sieci Żabka pojawiły się produkty marki własnej.

W sieci Żabka działa obecnie 2300 placówek convenience. W przyszłym roku sieć ma zadebiutować na GPW.

Sprawdź ceny w sklepach Żabka:

http://www.dlahandlu.pl/koszyk/sklep/zabka,25.html

  • Gadająca żabka?! Koniec jest bliski!!! 2010-10-25 13:53:43

    re re kum kum, re re kum

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA