Żabka chce zwiększyć sprzedaż w sklepach dzięki działaniom w internecie

Autor: dlahandlu.pl 8 maja 2014 11:29

Spółka Cube Group rozpoczęła w kwietniu br. współpracę z siecią Żabka. Umowa obejmuje kompleksową strategię komunikacyjną z obszaru e-marketingu oraz działania kreatywne.

Współpraca ma polegać na przeprowadzeniu kompleksowej kampanii internetowej, obejmującej szerokie spectrum funkcjonowania marki on-line. Zadaniem Cube Group będzie również opracowanie kreacji dla Żabki oraz działania mające na celu kierowanie ruchu na stronę docelową klienta.

Pozyskanie sieci sklepów Żabka jest wynikiem wygranego przez naszą spółkę przetargu. W ramach umowy będziemy realizować dla klienta niestandardowe działania z zakresu performance marketingu mające na celu zwiększenie sprzedaży w sklepach stacjonarnych sieci Żabka. Jako specjaliści od innowacyjnych rozwiązań, chcemy zaproponować naszemu klientowi nowe podejście do reklamy w internecie - mówi Mateusz Nić, z Cube Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane