REKLAMA
REKLAMA

Żabka dynamizuje rozwój Freshmarketów

Autor: Puls Biznesu 29 września 2010 09:36

Rozwój sieci Żabka przyspiesza, dzięki budowie nowego segmentu większych sklepów pod marką Freshmarket - informuje Puls Biznesu.

REKLAMA
Pod tym szyldem działają już 34 placówki. Do końca roku będzie ich 50. Jozef Janov, partner zarządzający Penta Investments (właściciel Żabki) zapewnia w Pulsie Biznesu, że sieć jest już dochodowa, mimo, że zakładano break even przy 75 sklepach.

W tym roku Penta Investments zamierza osiągnąć 120 mln zł EBITDA, co oznacza 15-procentowy wzrost.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA