Żabka odświeża wizerunek. Startuje z nową kampanią reklamową

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 22 sierpnia 2012 09:34

Animowany spot jest elementem nowej kampanii reklamowej sieci handlowej Żabka: „Świeże pieczywo. Rano i po południu". Kampania ruszyła 15 sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu i w Internecie oraz wsparta działaniami PR. Celem kampanii jest podkreślenie bogatej oferty oraz wysokiej jakości pieczywa oferowanego w Żabce, a także zachęcenie konsumentów do kupowania pieczywa również po południu.

- Oferując świeże pieczywo rano i po południu spełniamy oczekiwania naszych klientów i zgodnie z claimem kampanii jesteśmy "bliżej Ciebie" - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.

Animowany spot przenosi widza w Świat Żabki i w zabawny sposób pokazuje zwyczaje zakupowe klientów. Bohaterami są: Pszczoła, Truteń, Pająk, Pajęczyca, Ślimaki i Świetliki, a ekspedientką w sklepie - sympatyczna Żabka.
Kampania reklamowa obejmie kanały TV (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i Radio Zet) i Internet. Wspierać ją będą materiały POS w sklepach.Obecnie pod logo Żabka działa 2600 sklepów, a pod logo Freshmarket - ponad 160.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • anna 2012-09-10 10:27:48

    Kłamstwo- za 6 bułek pare dni temu zapłaciłam 2,70! w Kielcach przy ulicy Paderewskiego!

  • Anna 2012-08-27 20:52:49

    Mój mąż złamał dwa przednie zęby na świeżej bułce z żabki!!!!!!

  • klient 2012-08-25 08:30:14

    Pająk w sklepie Żabki? Fuj!!!!!!!!!!! Gratuluję!!!! Udało się wam zepsuć mi apetyt!!!! Nigdy więcej zakupów w sklepie Żabka!

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10924

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane