Żabka rozwija segment marki własnej, szacuje wzrost kategorii do 25 proc.

Autor: dlahandlu.pl 22 listopada 2010 12:19

Żabka rozwija segment marki własnej, szacuje wzrost kategorii do 25 proc.

W sklepach sieci Żabka i Freshmarket rozpoczął się drugi etap rozwoju segmentu marki własnej. Rozwinięte zostaną między innymi takie kategorie jak wędliny, nabiał, słodycze, piwa i słone przekąski, ale także produkty z kategorii convenience food m.in. szeroka oferta chłodzonych dań gotowych i świeżych kanapek oraz dań łatwych do przyrządzenia w domu.

Do końca roku na półkach pojawi się w sumie 200. produktów spożywczych wyprodukowanych dla firmy Żabka Polska S.A., o 30 proc. tańszych od ich brandowych odpowiedników.

- Pierwsze produkty marki własnej wprowadziliśmy w marcu tego roku i po półrocznym doświadczeniu widzimy duży potencjał rozwoju tej kategorii w sektorze convenience. Szacujemy sukcesywny wzrost kategorii do około 25 proc. - mówi Oskar Fischer, dyrektor departamentu zakupów i członek zarządu Żabka Polska S.A.

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Towary marki własnej na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratoriach Hamilton, Centrum Jakości JARS i Eurocontrol, co gwarantuje znak jakości Q-TEST -WYBRANE ZE SMAKIEM.PL.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • s 2010-11-22 21:48:14

    handlowiec - nie chwalimy się, jeśli się na czymś nie znamy!!

  • handlowiec 2010-11-22 15:06:51

    Umówmy się , że nie da się osiągnąć 30% obniżki ceny bez zaniżenia cokolwiek jakości do markowych odpowiedników . Cena jaką płacimy za markę to jedno , ale nie jest to 1/3 ceny produktu , przynajmniej nie we wszystkim

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane