Żabka walczy o klientów - 4,1 mln zł na reklamę tygodniowo

Autor: www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 10:55

Według danych firmy Nielsen w ostatnim tygodniu (31 marca - 6 kwietnia) sieć Lidl wydała na reklamę telewizyjną 6 875 237 zł, Biedronka - 4 843 139 zł a Żabka - 4 109 383 zł.Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Łącznie na reklamę żywności przeznaczono 86 414 208, 60 zł. 

Sieć Żabka we wrześniu ubiegłego roku wystartowała z kampanią reklamową "Wielosztuki" .

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11381

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane