Żabka widzi potencjał w sprzedaży eVoucherów

Autor: dlahandlu.pl/pr 4 stycznia 2011 13:02

Sieć Żabka ma już roczne doświadczenie w sprzedaży eVoucherów na wyjazdy turystyczne i widzi dużą szansę rozwoju tego typu usługi w Polsce.

- Wiele wskazuje na to, że podobnie jak w Niemczech czy Wielkiej Brytanii, biura podróży coraz częściej będą dostrzegały olbrzymi potencjał sprzedażowy sklepów detalicznych takich jak Żabka czy Freshmarket - mówi Artur Szymoniak, dyrektor ds. rozwoju usług w Żabka Polska S.A. 

Od stycznia w ponad 2300. sklepach sieci Żabka oraz Freshmarket będzie można kupić eVoucher, umożliwiający rezerwację i zakup m.in. zimowego wyjazdu w Alpy lub weekendu majowego we Francji i Włoszech. Organizatorem wycieczek jest biuro podroży Funclub.

  • tarot 2011-01-12 10:16:04

    Potencjał jest tylko nie wykorzystany.

    Jak się ajenta źle opłaca dając mu 5% od obrotu przy kosztach ok 10 tyś zł to niech nie liczy właściciel na zyski! Ajent nie będzie robił za darmo. A policyjne metody inwigilowania działalności sklepu w osobie tajemniczego klienta i tego nowego tworu jakiegoś tam kontrolera też ukrytego nic nie dadzą. Bo jak zmusić albo nakłonić do współpracy muła któremu za daleko marchewkę odsunięto. Muł nie wierz że sięgnie warzywka. Bo muł nie głupi jest.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane