Żabka wprowadziła do sprzedaży produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 25 maja 2010 11:16

Żabka wprowadziła do sprzedaży produkty marki własnej

Firma Żabka Polska podjęła decyzję o rozwoju segmentu marki własnej. Pierwsze 70. produktów jest już na półkach, do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród 200. towarów wyprodukowanych specjalnie dla Żabka Polska.

Żabka jest pierwszą siecią convenience w Polsce, która na tak szeroką skalą zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży marki własne.

Wyróżnikiem produktów marek własnych sprzedawanych w Żabce będą: wysoka jakość i niskie ceny „na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30 proc. tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Wśród grup asortymentowych, w których pojawiły się marki własne są miedzy innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy i przetwory rybne oraz słodycze.

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

 Wszystkie produkty na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratiorach Hamilton i Eurocontrol oraz opatrzone znakiem jakości gwarantowanej Q-TEST - Wybrane ze Smakiem.PL.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane