REKLAMA
REKLAMA

Zakupy grupowe przez internet będą zyskiwały popularność

Autor: CNN 8 stycznia 2011 11:03

Strony internetowe, które umożliwiają grupowe zakupy cieszyły się w 2010 roku ogromnym wzrostem, przyciągając mnóstwo nowych klientów, a największy gracz na rynku, Groupon, na początku grudnia odrzucił ofertę firmy Google, wartą 6 miliardów dolarów - podaje CNN.

REKLAMA
Portal trendwatching.com, w swoich przewidywaniach zatytułowanych „11 Najważniejszych Trendów Konsumenckich na rok 2011" zakłada, że strony oferujące możliwość grupowego kupowania „będą pojawiały się wszędzie" i z nami pozostaną.

Strony internetowe oferujące możliwość grupowego kupowania, takie jak Valupedia, czy lepiej znane i większe marki, jak Groupon, czy LivingSocial, oferują zarejestrowanym klientom zniżki do 99 procent, zależnie od tego, ilu zapisanych przyciągnie dany produkt lub usługa.

Daniel Latev z Euromonitor International przewiduje dalszy wzrost tego rodzaju sprzedaży w 2011 roku mówiąc nawet, że liderzy na rynku, tacy jak Groupon, czy LivingSocial, „zaledwie drapią powierzchnię e-handlu" na niektórych rynkach.

- Obecnie tego rodzaju firmy mają bardzo niewielką penetrację. Na przykład po międzynarodowych przejęciach Groupona, strona poinformowała o 13 milionach zarejestrowanych użytkowników, co wciąż jest znacznie poniżej ogólnej liczby konsumentów robiących zakupy online - wyjaśnia Latev.

Spodziewa się on także, że zwiększy się zakres ofert oferowanych konsumentom w rozpoczynającym się właśnie roku.

Latev mówi, że kolejnym kluczem do sukcesu w 2011 roku będzie „ciągłe łączenie handlu detalicznego i kanałów komunikacji".

Groupon, który wywodzi się z Chicago, zakończył 2010 rok ogłaszając, że zgromadził 500 milionów dolarów i zapowiedział, że w 2011 roku bez wątpienia będzie chciał poszerzyć swoją działalność zagraniczną - w 29 krajach i więcej.

 

  • Genio 2011-06-10 16:05:53

    Interes na zakupach grupowych moga zrobić wszystkie 3 strony pod warunkiem, że wszyscy są świadomi tego w co sie pakują: usługodawca rozumie mechanizm - pragnie przyciągnąć klientów, portal - przedstawia wszystkie warunki otwarcie zarówno dla klienta, jak i usługodawcy, wreszcie klient - kupuje voucher znając wszystkie warunki. Taki układ rzeczywiście tworzy wartość dodaną. Niestety nie wszystkie portale rozumieja te zależności. Dobrym wzorem do nasladowaniajest fastdeal.pl - stosuje live shopping - nie czeka się na zebranie odpowiedniej liczby osób, osoby nieświadome takiego obowiązku na innych portalach często nie mogą skorzystać z oferty z tego błachego powodu:(

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA