Zalando.pl odwiedza prawie co dziesiąty polski internauta

Autor: dlahandlu.pl 9 października 2014 11:13

Najnowsze wyniki publikowanego co miesiąc badania Megapanel PBI/Gemius (lipiec 2014 roku) pokazują, że niemal co dziesiąty (9 proc.) polski internauta powyżej 15 roku życia odwiedza stronę Zalando.pl. Oznacza to, że zajmuje ona pozycję lidera w zestawieniu najpopularniejszych sklepów z odzieżą w polskim internecie.

- Zalando szybko zyskało popularność wśród polskich internautów. Było to możliwe głównie dzięki dużym wydatkom marketingowym, szerokiej ofercie produktowej oraz czytelnej i przyjaznej polityce darmowych zwrotów - uważa Mateusz Gordon, ekspert od e-commerce w firmie Gemius.

Kobiety odwiedzają Zalando.pl niemal dwa razy chętniej (64 proc.) niż mężczyźni (36 proc.). Co więcej, połowa osób przeglądających ofertę tego e-sklepu to internauci między 15 a 34 rokiem życia.

Strona Zalando.pl pierwszy raz pojawiła się w badaniu Megapanel, realizowanym od 10 lat przez firmę Gemius na zlecenie PBI, w październiku 2012 roku. Od razu zajęła drugie miejsce w rankingu sklepów odzieżowych, tuż za Bonprix.pl. W tamtym okresie stronę Zalando.pl odwiedziło niemal 6 proc. polskich internautów powyżej 15 roku życia. Popularność tego e-sklepu rosła na tyle dynamicznie, że rok później jego stronę internetową odwiedziło 12 proc. polskich internautów (listopad 2013).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane