Zalando zdigitalizuje sprzedaż Adidasa

Autor: dlahandlu.pl 9 czerwca 2016 10:32

Zalando zdigitalizuje sprzedaż Adidasa fot. Katarzyna Heller

Zalando rozpoczyna pilotażową współpracę z marką adidas. Dzięki integracji, adidas udostępni lokalny asortyment swojego sklepu z głównej ulicy handlowe w Berlinie na Zalando. adidas zyska możliwość dostaw w ciągu kilku godzin tego samego dnia, a Zalando poszerzy asortyment o produkty dostępne w stacjonarnym sklepie firmy.

Większość klientów jest online, a 90 proc. produktów modowych jest wciąż offline. Zalando chce zmienić tę sytuację i na swojej platformie udostępnić klientom całe spektrum marek dostępnych w sklepach stacjonarnych - wyjaśnia Katarzyna Heller, rzecznik prasowy Zalando.

Jeśli pilotażowa współpraca okaże się sukcesem, Zalando będzie rozwijać ten projekt w innych miastach, na innych rynkach i z innymi markami. Na początek testy obejmą m.in. Kolonię.

Nasz nowy pilotażowy projekt "zintegrowanego handlu" z firmą adidas to bardzo ważny krok dla Zalando. Pilotaż z firmą adidas pokazuje, jak połączymy w przyszłości modę i jej odbiorców oraz jak świat offline zostanie scalony z online – komentuje David Schneider, współtwórca i CEO Zalando.

- Pilotażowa współpraca z Zalando oznacza kolejny ważny krok w digitalizacji Grupy adidas. Nasi klienci oczekują dostępu do najnowszych produktów w jak najkrótszym czasie. Dostawa produktów bezpośrednio z naszych sklepów adidas rozwiązuje potrzebę szybkiego dostarczenia zamówionego towaru – przyznaje Harm Ohlmeyer, SVP adidas Digital Brand Commerce.

Poprzez aplikację Zalando ZipCart, klienci w Berlinie mają możliwość sprawdzenia dostępnego asortymentu w sklepie stacjonarnym oraz zakupu wybranych produktów online. Zamówienia złożone do godziny 15, zostaną wysłane bezpośrednio ze sklepu jeszcze tego samego dnia między godziną 19 a 21. ZipCart oferuje produkty, które mogą być dostarczone tego samego dnia w Berlinie – wysłane bezpośrednio z Zalando, ze zintegrowanego sklepu adidas lub sklepu Bodycheck, oferującego odzież sportową.

Zalando zamierza rozwijać współpracę zarówno z dużymi międzynarodowymi markami, jak też pojedynczymi sklepami stacjonarnymi.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • M 2016-06-09 17:19:25

    Świetnie!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane