Zalando zdradza co sprzedaje się w ich sklepie najlepiej

Autor: dlahandlu.pl 28 lipca 2016 11:19

Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2016” 48% polskich internautów kupuje online. Prognozy wskazują, że rynek e-commerce ma wzrosnąć w tym roku o prawie 9 mld złotych.

72% e-konsumentów wskazuje odzież, akcesoria i dodatki, jako te, które najczęściej kupują przez
Internet. Jak wynika z analizy Zalando, poszczególne kategorie produktów są najpopularniejsze w
wybranych miastach Polski.
Szczecin to stolica dzieci. Tu, w porównani z innymi polskimi miastami, Zalando sprzedaje
najwięcej ubrań dla najmłodszych.
Bydgoszcz reprezentuje klasyczną elegancję. To miejsce z największą ilością czarnych ubrań
dla mężczyzn oraz wysokich obcasów. Tutaj te kategorie produktów kupowane są
najczęściej.
Warszawa jest liderem w kupowaniu odzieży sportowej oraz marek premium.
Wrocław, na tle innych polskich miast, wyróżnia się kolorowym oraz odważnym stylem i takie ubrania kupuje się tu najczęściej.
W Katowicach dominuje odzież typu „office-wear”. Tu konsumenci najczęściej wybierają formalne stroje.
Lublin, w porównaniu z innymi miastami, to stolica kobiecego stylu. Sukienki to element garderoby, który sprzedaje się tutaj najlepiej.

Coraz częściej zakupy odbywają się za pomocą kanałów mobilnych. - Liczba wizyt na naszej stronie przez urządzenia mobilne wynosi obecnie 62%, a od końca 2014 roku do wiosny 2016 wykorzystanie kanałów mobilnych wzrosło o prawie 50 proc. – mówi Tomasz Ebbig, Senior Brand Manager w Zalando. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10964

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane