REKLAMA
REKLAMA

Zieleniak, Warzywniak, Ryneczek Lidla - supermarkety polują na miłośników warzyw i owoców

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 12:53

Według badania zleconego przez Komisję Europejską Polacy są największymi zwolennikami zakupów na bazarkach i ryneczkach w całej Unii Europejskiej. Niemal połowa z nas najczęściej kupuje tam owoce i warzywa, choć średnia w UE wynosi 33 proc. Szukamy tam przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zwłaszcza żywnościowych. Część Polaków deklaruje, że kupuje na bazarach, ponieważ mają pewność, że produkty tam zakupione są świeże i krajowej produkcji. Z  tego powodu na ulepszone działy z warzywami i owocami stawiają  dyskonty i supermarkety,  otwierając stoiska pod markami Zieleniak (Marcpol),  Warzywniak (Biedronka) czy Ryneczek Lidla.

REKLAMA

Lidl pod marką Ryneczek Lidla sprzedaje owoce, warzywa,  zioła, przyprawy, ale ostatnio także sałatki czy świeże soki jednodniowe.  Biedronka w 50 sklepach w Warszawie testuje nowe rozwiązania dla sieci: w tym stoisko ze świeżymi produktami, pod marką Warzywniak. Sieć nowootwierane sklepy wyposaża  w nowy układ działu warzywno-owocowego.

Z kolei sieć supermarketów MarcPol uruchamia nowy koncept działu warzywno-owocowego pod  marką „Zieleniak”. - Po najlepsze w okolicy warzywa i owoce zapraszamy do pierwszego w Polsce Zieleniaka, czyli nowego działu, który na stałe pojawi się  w naszych sklepach – powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol S.A. Stoisko warzywno-owocowe w nowy koncepcie pojawiło się w otwartym 19 sierpnia sklepie MarcPol w Stanisławowie Pierwszym koło Warszawy. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13230

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA