Zieleniak, Warzywniak, Ryneczek Lidla - supermarkety polują na miłośników warzyw i owoców

Autor: dlahandlu.pl 24 sierpnia 2015 12:53

Według badania zleconego przez Komisję Europejską Polacy są największymi zwolennikami zakupów na bazarkach i ryneczkach w całej Unii Europejskiej. Niemal połowa z nas najczęściej kupuje tam owoce i warzywa, choć średnia w UE wynosi 33 proc. Szukamy tam przede wszystkim wysokiej jakości produktów, zwłaszcza żywnościowych. Część Polaków deklaruje, że kupuje na bazarach, ponieważ mają pewność, że produkty tam zakupione są świeże i krajowej produkcji. Z  tego powodu na ulepszone działy z warzywami i owocami stawiają  dyskonty i supermarkety,  otwierając stoiska pod markami Zieleniak (Marcpol),  Warzywniak (Biedronka) czy Ryneczek Lidla.

Lidl pod marką Ryneczek Lidla sprzedaje owoce, warzywa,  zioła, przyprawy, ale ostatnio także sałatki czy świeże soki jednodniowe.  Biedronka w 50 sklepach w Warszawie testuje nowe rozwiązania dla sieci: w tym stoisko ze świeżymi produktami, pod marką Warzywniak. Sieć nowootwierane sklepy wyposaża  w nowy układ działu warzywno-owocowego.

Z kolei sieć supermarketów MarcPol uruchamia nowy koncept działu warzywno-owocowego pod  marką „Zieleniak”. - Po najlepsze w okolicy warzywa i owoce zapraszamy do pierwszego w Polsce Zieleniaka, czyli nowego działu, który na stałe pojawi się  w naszych sklepach – powiedziała Iwona Zarucka, wiceprezes MarcPol S.A. Stoisko warzywno-owocowe w nowy koncepcie pojawiło się w otwartym 19 sierpnia sklepie MarcPol w Stanisławowie Pierwszym koło Warszawy. 

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12438

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane