REKLAMA
REKLAMA

Zielone Arkady na półmetku komercjalizacji

Property News 17 października 2014 09:37

Od 2-3 miesięcy obserwujemy znaczne ożywienie wśród najemców, którzy chcą być obecni w bydgoskim centrum - mówi Rafał Pruba, dyrektor Działu Wynajmu, ECE Projektmanagement Polska. Prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami - mówi Rafał Pruba.

REKLAMA

W Zielonych Arkadach znajdzie się też miejsce na formaty tymczasowe z sektora fashion czyli pop up store. Zarezerwowano dla nich już kilka specjalnych miejsc. Ustalono ponadto, że swój salon otworzy w bydgoskim centrum przygotowywany dopiero przez LPP nowy brand polskiej spółki.
Centrum handlowe Zielone Arkady będzie łączyć funkcje handlowo - usługowo - rozrywkowe. Na trzech kondygnacjach znajdzie się ok. 200 sklepów, o łącznej powierzchni ok. 50 tys. mkw.

W centrum obecne będą popularne marki modowe takie jak: H&M, wszystkie brandy z portfolio Inditexu i LPP, a Grupa Vistula ze swoimi markami Vistula (moda męska), Kruk (biżuteria) oraz Wólczanka (koszule męskie), a także największy w Polsce sprzedawca detaliczny obuwia CCC. Dział mody sportowej reprezentować będą takie firmy jak Adidas, Nike, Reebok oraz polskie marki 4F i Martes Sport. Wynajem powierzchni w centrum potwierdziły także supermarkety Piotr i Paweł, Smyk Megastore, sieć aptek Superpharm oraz sklep ze sprzętem gospodarstwa domowego Home&You.

Koszt inwestycji szacowany jest na ok.150 mln euro. Otwarcie obiektu zaplanowano na koniec października 2015 roku.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13294

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA